OWNER YOUTUBE FACEBOOK TWITTER HOME DASHBOARD

Saturday 20 October 2012

Bola bola and bola :)


Harinih tengok bola ATM lawan Kelantan . Nak tau aku sokong apa ? ATM weeeeeeh . Aku rasa dah banyak kali dah aku cakap ' ATM, please be nice to us' .. tapi malangnya dea tak de perasaan ! aku ingat aku sorang jea tak dea perasaan . haha XD sumpah aku cakap , aku tengok bola nih sungguh-sungguh . terjerit-jerit, terlompat-lompat .. haha , mcm beruk pon ada . ada ke aku tengok pemain dea ? tak kot, yeke ? adelah siket KOT . tapi , apa yang kelantan dah buat ? dea dah buat aku ngaaaaaaantuuuk. ATM memang gempaklah . Elok-elok nak tidur tadi , tak jadik nak tidur . Ape nak jadik ? Patah seribu lah jawabnya. Shila Hamzah ! I'm coming ! Hahaha ... patah seribbbbbbbuuuuuuuuuuu LAH SANGAT ! keyla, bye :* aku harap malam nih aku mimpi yang aku tengah main bolaaaa .. hahaaa :) mereeeepeeeek :*


No comments: